https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
SLAP
JA SAM SLAP.
VOLIM KAD ME GLEDAJU LJUDI.
GLASAN SAM I BRZ.
VOLIM GLEDATI ŽIVOTINJE DOK IZ MENE PIJU ČISTU I BISTRU VODU.
ROKO MILJAN, 1.b
OCEAN
JA SAM OCEAN.
STAR SAM I MIRAN.
VALOVIT SAM.
SKRIVAM MNOGO TAJNI.
SARA SAKAČ, 1.b
POTOK
JA SAM POTOK.
VOLIM KADA ŽIVOTINJE DOLAZE PITI IZ MENE.
SRETNA SAM, JER SAM ČISTA.
VOLIM SE IGRATI S RIBAMA.
IVONA GAJČEVIĆ, 1.b
MORE
JA SAM MORE.
DUBOK SAM.
STAR SAM I VELIK.
VOLIM LJUDE I DJECU KOJA SE KUPAJU U MENI.
ANTE ŠKARICA, 1.b
KIŠA
JA SAM KIŠA.
SLOBODNA SAM KAO PTICA.
PUTUJEM OBLACIMA.
PONEKAD SAM SITNA I TIHA, A PONEKAD KRUPNA I GLASNA.
VOLIM SVIRATI PO PROZORIMA.
STELLA PLAHUTAR, 1.b
VODA U ČAŠI
JA SAM VODA U ČAŠI.
LJUDI ME PIJU.
PITKA SAM I ZDRAVA.
FINIJA OD SOKA.
VOLIM DA ME UZMU.
NOA BUDAK, 1.b
Nastava u školskoj godini 2023./2024. započinje 4. rujna 2023. godine, a završava 21. lipnja 2024. godine.
Prvo polugodište traje od 4. rujna do 22. prosinca 2023., a drugo od 8. siječnja do 21. lipnja 2024. godine.
Centar za EdUkaciju o EU u našoj je školi održao niz radionica u u sklopu projekta „EdUkacija za EU“ .
U višim razredima naše škole predstavnici CEdU-a organizirali su interaktivna predavanja na temelju PowerPoint-prezentacije. Učenici su na pristupačan način upoznati s glavnim institucijama u Bruxellesu, s politikama i procesom donošenja odluka u Europskoj uniji. Učenici su upoznati s određenim terminima na engleskom i francuskom jeziku.
U sklopu radionice školarci su naučili bitne činjenice iz povijesti europskih integracija, ali i raspravljali o suvremenim izazovima s kojima se suočava EU poput unutarnjeg pitanja izlaska Velike Britanije iz Unije—„Brexita“, te tzv. vanjskih pitanja migracija i globalnog terorizma.
U sklopu radionice školarci su naučili bitne činjenice iz povijesti europskih integracija, ali i raspravljali o suvremenim izazovima s kojima se suočava EU poput unutarnjeg pitanja izlaska Velike Britanije iz Unije—„Brexita“, te tzv. vanjskih pitanja migracija i globalnog terorizma.
Budući da je naglasak projekta na njegovanju slobode mišljenja i govora, posebno zanimljiv dio predstavljala je rasprava o gradivu, o tomu koje s prednosti, a koje manjkavosti hrvatskog članstva u Uniji. Učenici su iznosili svoja gledišta o gospodarskim, demografskim i sigurnosnim problemima s kojima se Hrvatska kao najmlađa članica Europske unije danas suočava. Projekt učenicima skreće pozornost na pripadnost europskom kulturnom krugu, koji izrasta iz grčko-rimske i judeo-kršćanske baštine, a podrazumijeva otvorenost, suživot i gospodarski i kulturni prosperitet. Svrha je projekta rasvijetliti društveno-povijesni kontekst integriranja suvremene Hrvatske u EU, a sadržajnom raspravom jačati intelektualne sposobnosti i poticati kreativnost u školske populacije.